Jdi na obsah Jdi na menu
 


Náš zákazník – náš pán?

25. 2. 2015

 

 

Známé rčení, které vyslovil jeden nejmenovaný obuvník, už dnes v realitě tolik neplatí. A to dokonce ani v samotné oblasti obuvnictví. Vzhledem k problémům, které mám s dolními končetinami, si kupuji kvalitní (teda až doposud jsem si myslel, že ji lze označit za kvalitní) a pro řadového občana dost drahou obuv. Při kupování mi bylo řečeno, že mi boty vydrží dozajista několik let.

 

 

 

Jaké bylo nepříjemné překvapení, když ani ne po půlroce se mi obě boty doslova rozpadly na nohou. Ve víře, že se jedná o vadný pár, jsem se vydal do prodejny, kde jsem boty kupoval, abych zahájil reklamační řízení. Po necelém měsíci jsem se na vyzvání vydal opět do prodejny s tím, že si odnesu buď opravený, nebo nový pár bot. Ale ejhle. Paní prodavačka mi sdělila zprávu o zamítnutí mé reklamace z důvodu »opotřebení v důsledku užívání«. Zeptal jsem se jí, jaká je tedy klasická životnost mého typu bot, a dostalo se mi odpovědi, že je dána »intenzitou používání a nemusí být stejná jako záruční doba«. Takže záruční doba je jedna věc, skutečnost, že se vám věc, která by měla být určena k nošení a používání rozpadne, je věc druhá.

 

Filip ZACHARIAŠ, předseda OV KSČM Vyškov