Skoro dvě stě milionů korun utratily zatím sněmovní strany a hnutí v kampani před říjnovými volbami. Do podzimu se má částka ještě zdvojnásobit. Nejvíce ze samostatných stran investuje hnutí ANO. Srovnatelně s ním mají v plánu zaplatit obě opoziční koalice Spolu a Piráti se Starosty, po devadesáti milionech, což je také zákonem daný strop.

Nejméně prostředků zatím na přesvědčování voličů vynaložili komunisté – patnáct milionů.

Podle Petra Šimůnka z KSČM se komunisté hodlají zaměřit na veřejnou dopravu. „Je to reklama na železnici a v městské hromadné dopravě, protože lidé jezdí do práce a to jsou většinou naši voliči. A samozřejmě potom máme elektronickou,“ specifikuje, kam směřují finance této strany.

Autor: 
Mediální úsek ÚV KSČM
Zdroj: 
ČT24